dilluns, 2 de febrer del 2009

La Tertúlia

A finals de la temporada passada fèiem referència a una, més que evident, arribada de la crisi econòmica que hauria d'afectar a tot el món, i comportar uns efectes especialment greus a Espanya. Doncs bé, ens trobem plenament immersos en aquesta desacceleració econòmica amb resultats més que pessimistes pel que fa a la creació de llocs de treball.




Fins al moment són moltes les empreses que han hagut de suspendre els salaris, tancar portes i deixar al carrer a centenars i, fins i tot, milers de treballadors.




Les situacions de crisi van lligades a moments de grans retallades. Reduccions importants com són les dutes a terme en comunicació, publicitat, etc. Sembla que només són les empreses de la construcció o les automobilístiques les afectades per la crisi, i per això remarquem que no és, ni de lluny, així.




La setmana passada la Breath & Butter, una fira dedicada a la moda, a les noves tendències, s'acomiadava de Barcelona, això suposa una caiguda dels ingressos pel que fa a la fira, als visitants, i un llarg etcètera. Ara, és l'emblemàtic Saló de l'Automòbil el que es veu perillar, la caiguda de les vendes de cotxes fa que les marques no s'animin a fer grans promocions dels seus vehicles.





Dins aquest panorama parlaríem de campanyes publicitàries, estratègies de comunicació, periodistes que se'n van al carrer...




La pregunta que ens fem és, no ens estem potser equivocant??? És potser ara, en moments de dificultat econòmica on hem de fer les grans campanyes per animar als consumidors.




De tot plegat volem debatre avui a LDH.